- Reflexió individual d’un grup de persones compromeses amb l’organització i desenvolupament del centre educatiu.
- Posta en comú del grup de professorat dinamitzador del Projecte de centre.
- Concreció del nou Pla Estratègic / Projecte de Direcció, aprofitant els punts forts detectats i amb un Pla per resoldre els punts febles susceptibles de millora.
- Redacció d’una memòria del centre aprofitant les evidències dels punts forts detectats.
La memòria serveix per tangibilitzar les millores, compartir els èxits en el grup i per presentar el centre a un premi o reconeixement extern, si escau.
Les principals avantatges d’aquesta metodologia són:
- Nou Projecte de centre consensuat pel grup impulsor.
- Memòria del centre amb les evidències dels èxits i l’anunci d’un nou Pla d’acció.
- Alineament de les persones del centre al voltant d’un nou Projecte en comú.
- Nous reptes, nous objectius, il·lusions renovades, ...
La guia per desenvolupar l’autoavaluació del centre amb el model d’excel·lència e2cat la podeu descarregar al següent enllaç:
Altres materials del model e2cat diposnibles al Moodle e2cat (obert per a convidats: http://odissea.xtec.cat/course/view.php?id=2482
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada