La norma ISO 9001:2015 en l'apartat 7.4 de comunicació ens indica la necessitat de:
L'organització ha de determinar les comunicacions internes i externes pertinents per al sistema de gestió de qualitat, incloent:
a) què es comunica;
b) quan es comunica;
c) amb qui es comunica;
d) com es comunica;
e) qui ho comunica.
Sembla doncs evident que la norma ens proposa dissenyar, implementar i millorar contínuament un Pla de comunicació.
Per tant el centre definirà objectius, estratègies i accions per a cada grup d’interès identificat.
Caldrà mantenir informació documentada (registres) per tal d’analitzar els resultats obtinguts i assegurar la traçabilitat, quan sigui necessari: comunicats amb famílies, qualificacions, assistències, reunions, seguiment i avaluació de l’FCT, incidències, etc.
Un resum de com elaborar un Pla de comunicació el podem veure a la següent imatge:
Font CATEMPRÉN: http://catempren.pimec.org/ca/recursos-pimec/el-pla-de-comunicacio-a-la-pime
Recurs "8 claus per elaborar un bon pla de comunicació": http://xarxanet.org/projectes/recursos/8-claus-elaborar-un-bon-pla-de-comunicacio
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada