dissabte, 11 de març del 2017

ISO 9001:2015: 7.4 comunicació

La norma ISO 9001:2015 en l'apartat 7.4 de comunicació ens indica la necessitat de:

L'organització ha de determinar les comunicacions internes i externes pertinents per al sistema de gestió de qualitat, incloent: 
a) què es comunica;
b) quan es comunica; 
c) amb qui es comunica; 
d) com es comunica; 
e) qui ho comunica. 

Sembla doncs evident que la norma ens proposa dissenyar, implementar i millorar contínuament un Pla de comunicació. 

Per tant el centre definirà objectius, estratègies i accions per a cada grup d’interès identificat. 

Caldrà mantenir informació documentada (registres) per tal d’analitzar els resultats obtinguts i assegurar la traçabilitat, quan sigui necessari: comunicats amb famílies, qualificacions, assistències, reunions, seguiment i avaluació de l’FCT, incidències, etc. 

Un resum de com elaborar un Pla de comunicació el podem veure a la següent imatge:



Font CATEMPRÉN: http://catempren.pimec.org/ca/recursos-pimec/el-pla-de-comunicacio-a-la-pime 

Recurs "8 claus per elaborar un bon pla de comunicació": http://xarxanet.org/projectes/recursos/8-claus-elaborar-un-bon-pla-de-comunicacio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada