diumenge, 28 de febrer de 2016

Eines de gestió per a la millora i l'excel·lència en centres educatius



Propostes per a l’excel·lència en el servei (contextualització de la norma UNE-CEN/TS 16880):

  • Gestionar des de fora (necessitats i expectatives de l’alumnat i els grups d’interès) cap endins (acompliment legal)
  • Mantenir relacions fluides amb l’alumnat; personalització del servei i interaccions de qualitat amb tots els grups d’interès
  • El compromís i l’actitud de les persones de l’organització, inclosos els socis, marquen la diferenciació del centre
  • Enfocament de l’experiència al centre de l’alumnat integrant totes les fases i activitats del servei en el procés educatiu
  • Atenció equilibrada del centre envers l’alumnat, el professorat i personal del centre, i la resta de grups d’interès
  • Aprofitament de la tecnologia per proporcionar un servei excepcional
  • Aportació de valor sostenible per al conjunt dels grups d’interès

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada